Košík  (0)

Vrácení

Vrácení zboží můžete provést v termínu 100 dní od chvíle vyzvednutí objednávky.

Jak vrátit produkt?

1

Vyplňte formulář pro vrácení, který jste obdrželi společně s objednávkou.

Potřebujete nový dokument? Můžete si ho stáhnout zde.

2

Připravte zásilku.

Zabezpečené produkty umístěte do krabice. Pokud vracíte více produktů, můžete připravit hromadnou zásilku. Přiložte vyplněný a podepsaný formulář pro vrácení.

3

Zaregistrujte vrácení Vašeho zboží

Proveďte vrácení zboží

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrácení zboží pro přihlášené zákazníky

Vrácení zboží pro nepřihlášené zákazníky

Elektronický formulář není povinný, ale pomůže nám rychleji identifikovat a provést postup vrácení.

4

Vyberte způsob vrácení:

  1. Zabalte položky a vyplněný papírový formulář pro vrácení do krabice, na kterou následně nalepíte štítek pro vrácení, který Vám byl přidán k objednávce. Pamatujte si, abyste odstranili z krabice staré štítky.
  2. Zaneste předem připravený balíček na jakékoliv místo odeslání.
  3. Trasu Vaší zásilky můžete sledovat na webové stránce převozníka.

Pozor! Pokud nemáte štítek pro vrácení, výrobky spolu s formulářem pro vrácení zabalte do krabice a balík odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Zaměstnanci podacího místa sdělte kód: 92873696. Nezapomeňte požádat o vydání potvrzení o odeslání zásilky - toto je Váš jediný doklad o odeslání vráceného zboží.

  1. Zabalte produkty do originálního balení a společně s formulářem vrácení je vložte do krabice. Připravte si potvrzení o platbě nebo účtenku.
  2. Zaneste zásilku do naši kamenné prodejny v OC Nový Smíchov, Plzeňská 8, 150 00 Praha 5-Anděl.

Pokud nejste spokojeni s některým z navrhovaných způsobů vrácení, můžete nám produkty také vrátit na vlastní náklady. Pamatujte si, že nepřijímáme vrácení zboží na dobírku!

Zásilku pošlete na adresu:

eobuv.cz/MODIVO S.A.
Obchodní centrum Nový Smíchov
Kartouzská 204/8
150 00 Praha 5-Smíchov

Co se děje po vrácení?

Kontrola zásilky - po obdržení zkontrolujeme soulad zásilky s doručeným formulářem vrácení. Po kladném ověření od nás obdržíte informace na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Pamatujte si, že vrácení se netýká personalizovaných produktů (např. stélky do bot vytvořené individuálně pro zákazníka) a takových, na kterých jsou viditelné stopy po používání. Více podrobností se dozvíte v obchodních podmínkách.

Vrácení peněz - peníze obvykle vracíme do 3-5 pracovních dnů od okamžiku kladného dokončení ověření. Ve výjimečných případech může být doba vrácení peněz prodloužena do 14 dnů. Peníze vracíme stejným způsobem, jakým jste zaplatili za objednávku. V případě platby:

  • PayPal / PayU - prostřednictvím těchto služeb získáte peníze,
  • klasickým převodem nebo platbou na dobírku - peníze obdržíte na účet uvedený ve formuláři pro vrácení produktu.

Oprava nákupního dokladu - na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte opravenou účtenku nebo fakturu.

Máte nějaké dotazy? Potřebujete pomoct?

Kontaktujte nás za pomocí chatu. Virtuální asistent zná odpovědi na většinu Vašich otázek a je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu:

Naši konzultanti jsou dostupní:

PO-PÁ: 8:00 - 17:00


Zveme Vás také k návštěvě našich webových stránek: Kontakt.

Vrácení zboží zdarma

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží (Eobuv.cz prodlužuje lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy na 100 dnů od převzetí zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na sběrnou adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@eobuv.cz.
Po obdržení zboží Vám zašleme „DOBROPIS” se žádostí o potvrzení správnosti. Peněžní částka za zboží Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 pracovních dnů. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Upozorňujeme, že zásilka zdarma je předem uhrazena. Pokud použijete stejnou krabici, ve které Vám byla zásilka doručena – nejdříve odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Pokud vracíte více výrobků najednou, můžete je zabalit do jedné sběrné krabice. Pamatujte prosím, že nepřijímáme zásilky na dobírku. Zamítnutí vrácení zboží může nastat v případě, že vrácení bude provedeno po 100 denní lhůtě.

Nahoru
«
»