Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží (Eobuv.cz prodlužuje lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy na 30 dnů od
převzetí zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří
přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na sběrnou adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího
info@eobuv.cz.
Zboží můžete vrátit zdarma prostřednictvím České pošty v případě doručení objednávky Českou poštou. Stačí jen vyplnit na k objednávce přiloženém odpovědním štítku adresu odesílatele (viz. Vzor) a podat balík na poště
spolu s vyplněným podacím lístkem.
. Podací lístek včetně instrukce najdete na každé poště. Po obdržení zboží Vám zašleme
„DOBROPIS” se žádostí o potvrzení správnosti. Peněžní částka za zboží Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 pracovních dnů. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Upozorňujeme, že zásilka zdarma je předem uhrazena.. Pokud použijete stejnou krabici, ve které Vám byla zásilka doručena – nejdříve odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Pokud vracíte více výrobků
najedou, můžete je zabalit do jedné sběrné krabice. Pamatujte prosím, že nepřijímáme zásilky na dobírku. Zamítnutí vrácení zboží může nastat v případě, že vrácení bude provedeno po 30 denní lhůtě. Vámi odeslanou zásilku
můžete sledovat na stránkách pošty v odkazu:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
* Červeně vyplněné políčko vyplňuje zákazník (adresa je vzorová)
V případě doručení objednávky prostřednictvím Zásilkovny, můžete zboží vrátit zdarma přes Zásilkovnu. Stačí jen nalepit samolepící odpovědní štítek a odevzdat balík obsluze na libovolné pobočce Zásilkovny. Seznam
poboček najdete na stránce https://www.zasilkovna.cz/pobocky u každé pobočky je uvedená informace, zda-li je pobočka také současně odběrovým místem.
Vámi odeslanou zásilku můžete sledovat na stránce: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
1. Jak vrátit zboží zdarma?
2. Nedostal jsem při doručení etiketu na vrácení, co mám teď udělat?
3. Na jakou adresu zaslat zásilku v případě odeslání na vlastní náklady?
4. V jakém termínu lze vrátit zboží?
5. Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení?
6. Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží?
7. Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
8. Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
9. Kdy může dojít k odmítnutí vrácení?
10. Obržel/a jsem poškozené zboží. Co teď?
1. Jak vrátit zboží zdarma?
Zboží vyzkoušené v domácím prostředí lze odeslat zdarma prostřednictvím české pošty v termínu do 30 dní od doručení. Stačí jen vyplnit na námi odeslaném dokladu adresu odesílatele (viz. Vzor č. 1.) a podat balík na poště s
vyplněným podacím lístkem. Vámi odeslanou zásilku můžete sledovat na stránkách pošty v odkazu:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
* Červeně vyplněné políčko vyplňuje zákazník (adresa je vzorová)
V případě doručení objednávky prostřednictvím Zásilkovny, můžete zboží vrátit zdarma přes Zásilkovnu. Stačí jen nalepit samolepící odpovědní štítek a odevzdat balík obsluze na libovolné pobočce Zásilkovny. Seznam
poboček najdete na stránce https://www.zasilkovna.cz/pobocky u každé pobočky je uvedená informace, zda-li je pobočka také současně odběrovým místem.
Vámi odeslanou zásilku můžete sledovat na stránce: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Ke zboží prosím připojte vyplněný formulář vrácení, který jste obdrželi se zbožím. Tento formulář lze stáhnout také na stránce https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi
2. Nedostal jsem při doručení etiketu na vrácení, co mám teď udělat?
V případě, že při doručení zásilky nebyla přiložena etiketa, prosíme kontaktujte naší podporu zasláním e-mailu na adresu
info@eobuv.cz nebo telefonicky na číslo 228 881 562. Etiketu Vám
zašleme e-mailem.
3. Na jakou adresu zaslat zásilku v případě odeslání na vlastní náklady?
V případě odeslání zásilky na vlastní náklady zašlete zboží s vyplněným formulářem na adresu:
Adresa pro vrácení zboží poštou (v případě vrácení zásilky na vlastní náklady):
Adresa pro vrácení zboží ČP
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
(pouze poštou)
Adresa pro vrácení zboží kurýrní službou (v případě vrácení zboží na vlastní náklady):
Adresa pro vrácení zboží PPL
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007
(pouze kurýrní společností PPL)
4. V jakém termínu lze vrátit zboží?
Zboží lze vrátit v termínu do 30 dní od data převzetí zásilky
5. Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení? Tento formulář lze stáhnout
zde
6. Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží? Ke zboží prosím připojte vyplněný formulář vrácení, který jste obdrželi se zbožím. Tento formulář lze stáhnout
zde
7. Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
Finanční prostředky vracíme v termínu do 14 dní od doručení zboží na sběrnou adresu stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.Finanční částka Vám bude vrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena. Pokud
byla objednávka uhrazena na dobírku nebo platbou předem na účet, částka bude vrácena na číslo účtu uvedené na formuláři. Pokud byla objednávka uhrazena prostřednictvím platební brány PayPal, PayU (kartou), částka bude
vrácena prostřednictvím této brány.
8. Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
V případě vrácení zboží je třeba vrátit i námi zaslané dárky.
9. Kdy může dojít k odmítnutí vrácení?
Vrácení může být odmítnuté v případě, že již byla překročena lhůta po termínu 30 dní.
10. Obržel/a jsem poškozené zboží. Co teď?
Pokud jste obdrželi zboží, které má výrobní vady, bylo poškozeno při transportu, nesouhlasí rozměr, model, barva nebo nesouhlasí s Vaší objednávkou, odešlete nepoužité zboží zpět do 30 dní. Ve formuláři vrácení Vás poprosíme
označit bod č. 7. / Poškozené. Poprosíme Vás o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle: 228 881 562 nebo e-mailem:
info@eobuv.cz