Košík  (0)

Reklamace

U nás máte jistotu, že zakoupený
produkt je 100% originální přímo
od výrobce a má ochranné známky.


Na každý produkt zakoupený v našem obchodě se vztahuje dvouletá záruka. Záruka platí na celý sortiment obchodu, také na zboží zakoupené během slevové akce.

Reklamace

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE

Před uplatněním reklamace posuďte stav produktu a ujistěte se, zda závada nevznikla nesprávným použitím nebo nevhodnou péčí.
Chtěli bychom uznat všechny stížnosti, ale v některých případech to nedokážeme. Musíme mít skutečné náznaky nesrovnalostí, jež vyplývají z chyby výrobce.

Je nám velmi líto, pokud některý z výrobků zakoupených na naší stránce má závadu, protože se snažíme prodávat pouze kvalitní zboží odpovídají jeho účelu. Pokud se na výrobku objevila závada (která může být způsobena nejen výrobní chybou, ale také specifickým použitím), postupujte následovně:

Instrukce:

  1. Vyplňte reklamační formulář:
  2. a) údaje zákazníka a informace týkající se výrobku,
    b) číslo objednávky
    c) důvod reklamace
    d) popis zboží, které reklamujete
    e) způsob řešení při schválené reklamaci - navrhované způsoby:
    - výměna za nové zboží
    - vrácení finančních prostředků
    - oprava reklamovaného zboží
  3. Formulář zašlete včetně fotodokumentace poškozeného zboží (fotografie celého produktu a vady) na emailovou adresu: reklamace@eobuv.cz
  4. . O přijetí reklamace a její řešení budete informován/a prostřednictvím e-mailu.
  5. Oprávněnost Vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a o její řešení budete informován(a) našim reklamačním oddělením prostřednictvím e-mailu.
  6. Pokud se nám podle fotografií podaří zjistit, že Váš nárok na reklamaci je opodstatněný, v co nejkratší době se Vám ozveme a spolu s Vámi najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Maximální termín na odpověd‘ je podle zákona 30 dní.
  7. Pokud podle fotografií nebudeme moci reklamaci vyřešit, požádáme Vás, abyste nám zásilku odeslali na vlastní náklady. V případě, že reklamace bude uznána, máte nárok na vrácení poštovného. Pamatujte prosím, že zboží určené pro reklamaci musí být zasláno čisté a mechanicky nepoškozené. Ihned, jakmile Vaše zásilka dorazí do našeho reklamačního centra, zkontroluje ji náš odborník. Pokud reklamace bude oprávněná, pokusíme se zboží opravit nebo vyměnit. V případě, že by to nebylo možné, podnikneme jednu z možností stanovenou zákonem (náhrada, snížení ceny, atd.). Náhradní produkt nebo opravená obuv Vám bude odeslaná prostřednictvím kurýrské společnosti, případně finanční částka Vám bude vrácena na číslo účtu uvedené na reklamačním formuláři. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne doručení zásilky do našeho reklamačního centra.

Adresa pro vrácení zboží Českou poštou:
eobuv.cz/eobuwie.com.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
(pouze poštou)

Adresa pro vrácení zboží kurýrní společností PPL:
eobuv.cz/eobuwie.com.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007
(pouze kurýrní společností)

Nahoru
«
»