Proveďte vrácení zboží

Zboží můžete vrátit v termínu do 30 dní od okamžiku převzetí zásilky.

Proveďte vrácení zboží

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrácení zboží pro přihlášené zákazníky

Vrácení zboží pro nepřihlášené zákazníky

Základní informace
  1. Vrácené zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným a podepsaným formulářem vrácení.
    Pokud nemáte formulář vrácení, můžete jej stáhnout zde.
  2. Vyberte Proveďte vrácení zboží a zvolte výrobky, které chcete vrátit a uveďte důvod vrácení.
  3. Zvolte způsob vrácení: Pošta (vrácení zdarma s etiketou přiloženou v zásilce), nebo kurýr PPL a zásilku odešlete.
  4. Finance budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
Důležité
  1. Použijete-li krabici, ve které Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Krabici řádně zalepte a za účelem vrácení zdarma na ni nalepte zpětnou etiketu, kterou jste obdrželi se zbožím. Na etiketě vyplňte čitelně Vaši adresu jako odesílatele a zásilku pošlete prostřednictvím České pošty. Při odeslání zásilky kurýrem zasíláte zboží na vlastní náklady. Pro odeslání zásilky zašlete zboží na sběrnou adresu:

    Adresa pro vrácení zboží ČP
    eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
    P.O.BOX 1
    DEPO
    Liberec 70
    46307
    (pouze poštou)

    Adresa pro vrácení zboží PPL
    eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
    PPL, depo 11
    Americká 363
    Liberec
    46007
    (pouze kurýrní společností)
  2. Vracíte-li více výrobků, můžete je dát do jedné zásilky. Při větším počtu zásilek je třeba na každou z nich nalepit vlastní zpětnou etiketu a každou podat zvlášť.
  3. Mějte prosím na paměti, že nepřijímáme zásilky na dobírku.
  4. Finanční částka Vám bude vrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena. Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku nebo platbou předem na účet, částka bude vrácena na číslo účtu uvedené na formuláři. Pokud byla objednávka uhrazena prostřednictvím platební brány PayU (kartou), částka bude vrácena prostřednictvím této brány.
Zobrazit více...
Obsluha klienta
Infolinka
228 881 562

REKLAMACE

Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem. V případě oprávněné reklamace dojde k opravě, nebo výměně zboží. Takové zboží bude odesláno na náklady prodejce. Nebude-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku, nebo jako balík na poštu. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Pro více informací kontaktujte zákaznickou podporu tel.: CZ 228 881 562 nebo e-mailem na adrese: info@eobuv.cz.


Na zboží zakoupené v internetovém obchodě ”eobuv.cz” se vztahuje 24 měsíční záruční lhůta. Zboží na reklamaci zašlete čisté a mechanicky nepoškozené.

Postup
ve formuláři vyplňte
1) důvod reklamace
2) popis zboží, které reklamujete
3) způsob řešení při schválené reklamaci
Navrhované zbůsoby:
- výměna za nové zboží
- vrácení finančních prostředků
- oprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží s vyplněným formulářem zašlete na adresu:

Adresa pro vrácení zboží ČP
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
(pouze poštou)

Adresa pro vrácení zboží PPL
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007
(pouze kurýrní společností)

Nahoru
«
»