Proveďte vrácení zboží

Zboží můžete vrátit v termínu do 30 dní od okamžiku převzetí zásilky.

Proveďte vrácení zboží

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrácení zboží pro přihlášené zákazníky

Vrácení zboží pro nepřihlášené zákazníky

Základní informace
  1. Vrácené zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným a podepsaným formulářem vrácení.
    Pokud nemáte formulář vrácení, můžete jej stáhnout zde.
  2. Vyberte Proveďte vrácení zboží a zvolte výrobky, které chcete vrátit a uveďte důvod vrácení.
  3. 3. Zvolte způsob vrácení: Pošta (vrácení zdarma se samolepícím odpovědním štítkem přiloženým v zásilce), na jakékoliv pobočce Zásilkovna.cz (vrácení zdarma se samolepícím odpovědním štítkem přiloženým v zásilce) nebo kurýr PPL a zásilku odešlete.
  4. Finance budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
Důležité

ODESLÁNÍ ZDARMA POŠTOU NEBO NA VLASTNÍ NÁKLADY POŠTOU/KURÝREM

  1. Použijete-li krabici, ve které Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Krabici řádně zalepte a za účelem vrácení zdarma na ni nalepte zpětnou etiketu, kterou jste obdrželi se zbožím. Na etiketě vyplňte čitelně Vaši adresu jako odesílatele a zásilku pošlete prostřednictvím České pošty. Při odeslání zásilky kurýrem zasíláte zboží na vlastní náklady. Pro odeslání zásilky zašlete zboží na sběrnou adresu:

    Adresa pro vrácení zboží ČP
    eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
    P.O.BOX 1
    DEPO
    Liberec 70
    46307
    (pouze poštou)

    Adresa pro vrácení zboží PPL
    eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
    PPL, depo 11
    Americká 363
    Liberec
    46007
    (pouze kurýrní společností)
  2. Vracíte-li více výrobků, můžete je dát do jedné zásilky. Při větším počtu zásilek je třeba na každou z nich nalepit vlastní zpětnou etiketu a každou podat zvlášť.
  3. Mějte prosím na paměti, že nepřijímáme zásilky na dobírku.
  4. Finanční částka Vám bude vrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena. Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku nebo platbou předem na účet, částka bude vrácena na číslo účtu uvedené na formuláři. Pokud byla objednávka uhrazena prostřednictvím platební brány PayU (kartou), částka bude vrácena prostřednictvím této brány.

ODESLÁNÍ ZDARMA NA POBOČCE ZÁSILKOVNA.CZ

  1. Použijete-li krabici, ve které Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Krabici řádně zalepte a za účelem vrácení zdarma na ni nalepte zpětnou etiketu, kterou jste obdrželi se zbožím. Na etiketě prosím již nic nevyplňujte / neškrtejte. Stačí jen nalepit samolepící odpovědní štítek a odevzdat balík obsluze na libovolné pobočce Zásilkovny. https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  2. Vracíte-li více výrobků, můžete je dát do jedné zásilky. Při větším počtu zásilek je třeba na každou z nich nalepit jinou (další) zpětnou etiketu a každou podat zvlášť.
  3. Finanční částka Vám bude vrácená stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena. Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku nebo platbou předem na účet, částka bude vrácena na číslo účtu uvedené na formuláři. Pokud byla objednávka uhrazena prostřednictvím platební brány PayU (kartou), částka bude vrácena prostřednictvím této brány.
Zobrazit více...
Obsluha klienta
Infolinka
228 881 562

Reklamace

U nás máte jistotu, že zakoupený
produkt je 100% originální přímo od
výrobce a má ochranné známky.


Na každý produkt zakoupený v našem obchodě se
vztahuje dvouletá záruka. Záruka platí na celý sortiment
obchodu, také na zboží zakoupené během slevové akce. 

Reklamace

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE

Je nám velmi líto, pokud některý z výrobků zakoupených na naší stránce má závadu, protože se snažíme prodávat pouze kvalitní zboží odpovídají jeho účelu. Pokud se na výrobku objevila závada (která může být způsobena nejen výrobní chybou, ale také specifickým použitím), postupujte následovně:

Instrukce:

  1. Ve formuláři vyplňte,
    1. Navrhované způsoby:
    2. popis zboží, které reklamujete
    3. způsob řešení při schválené reklamaci
  2. Navrhované způsoby:
  3. - výměna za nové zboží

    - vrácení finančních prostředků

    - oprava reklamovaného zboží

  4. Připravte produkt-y. Pamatujte prosím, že zboží určené pro reklamaci musí být zasláno čisté a mechanicky nepoškozené.

Adresa pro vrácení zboží Českou poštou:

eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.

P.O.BOX 1

DEPO

Liberec 70

46307

(pouze poštou)

Adresa pro vrácení zboží kurýrní společností PPL:

eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.

PPL, depo 11

Americká 363

Liberec

46007

(pouze kurýrní společností)

Nahoru
«
»