Nejčastější dotazy

Jak zjistit, zda je výrobek k dispozici?

Každý výrobek na našich webových stránkách nabízí informace o stavu dostupnosti a přibližný čas jeho realizace.


Mohu zadávat objednávky prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky?

Objednávky jsou přijímány v našem on-line obchodu elektronickou poštou nebo objednávkovým formulářem ze stránek.
E-mail: info@eobuv.cz


Jaké způsoby plateb přijímáte?

V obchodě "eobuv.cz" za objednané zboží zaplatíte bankovním převodem nebo dobírkou (doručovací službě).


Jak dlouho trvá realizace objednávky, dodání balíčku?

Čas doručení zásilky = čas realizace + čas na přepravu.

Informace o délce vyřizování vaší objednávky je uvedena u každého výrobku pod tlačítkem vložit do košíku na stránce každého výrobku. Rychlost dodání zboží závisí na zvolené formě přepravy: v případě dobírky je to 7 pracovních dnů. V případě platby převodem, prodlužuje se čas dodání o dobu, než je vaše platba připsána na náš účet. Upozornění: čas vyřizování objednávek nezahrnuje soboty, neděle a státní svátky. O každé změně statusu vaší objednávky budete informováni e-mailem.


Jak mohu získat objednané zboží a jaké jsou přepravní náklady?

Objednané zboží je dodáváno kurýrní službou a poštou. Informace o nákladech na dopravu lze nalézt v záložce ceny poštovného.


Mohu si sjednat doručení kurýrem na určitý čas?

eobuv.cz nemá vliv na termín dodání zásilky kurýrem příjemci. Pokud si chcete určit konkrétní hodinu doručení zásilky, pak se obraťte na místního zástupce kurýrní služby. V okamžik, kdy je zásilka expedována z našeho skladu Vám zašleme informativní e-mail, ve kterém je uvedeno číslo zásilky (přepravního listu).


Je možné získat fakturu s DPH za nakoupené zboží?

Na každou položku, kterou u nás prodáváme, vystavíme fakturu DPH. V průběhu objednávání prosíme o zprávu s údaji, které mají být uvedeny na faktuře DPH.


Mohu si objednat zboží v jiné barvě?

U některých výrobků jsme schopni zajistit jinou barvu podle konkrétního přání zákazníka. Za účelem ověření možnosti zajištění jiné barvy výrobku, prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na zákaznické službě.


Mohu si objednat výrobky, které nejsou k dispozici na internetové straně eobuv.cz?

V naší nabídce máme několik produktů, které jsou dostupné v našich kamenných obchodech a nebyly ještě přidány na stránku eobuv.cz.


Je možné provést změny v objednávce, nebo ve způsobu platby?

Chcete-li změnit množství nebo druh zboží v objednávce, nebo změnit zvolený způsob úhrady, kontaktujte zákaznický servis. Upozorňujeme, že není možné provádět změny v objednávce, která již byla odeslána.


Je možné zrušit již objednané zboží?

Chcete-li zrušit objednávku, kontaktujte se s zákaznickým centrem eobuv.cz. Přístup k objednávkám na panelu mají pouze registrovaní zákazníci.

Nahoru
Tato stránka používá cookies. Přečtěte si více o záměru jejich použití a změně nastavení ve svém prohlížeči. Prohlížením této stránky souhlasíte na používání cookies, shodně s aktuálním nastavením prohlížeče.