1. Realizace objednávky:
Jak zadat objednávku?
Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Jak stornovat objednávku?
Co znamenají statusy objednávky?
Co znamená nefiskální faktura (paragon)?
Jaký je termín realizace objednávky?

2. Odeslání:
Jaké jsou dostupné metody doručení?
Kde mohu sledovat zásilku?
Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?

3. Platba:
Jaké jsou možné způsoby platby?
Kolik mám času na úhradu objednávky?
Co dělat, když se nepodaří platba kartou (nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU)?
Co udělat v případě potřeby vystavení faktury DPH?

4. Reklamace:
Jak reklamovat zboží?
Jaké doklady připojit k reklamaci?
Jaká je záruční doba?
Jaké mám možnosti v případě zamítnuté reklamace?

5. Otázky na zboží:
Jak vyhledat zboží?
Jak zjistit, že vybrané zboží je dostupné?
Lze objednat i zboží nedostupné na stránkách eobuv.cz?
Je možné doručení zboží na Slovensko?
Kdy mi doručí zásilku?
Co dělat v případě doručení poškozeného zboží?

6. Vrácení a výměna:
Jak vrátit zboží?
Jak vyměnit zboží?
Na jakou adresu zaslat zásilku?
V jakém termínu lze vrátit zboží?
Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení?
Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží?
Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?

7. Slevy:
Jak získat uvítací slevu?
Kde napsat slevový kód?
Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
Mohu využít slevy pro zákazníky CCC?
Jaké jsou podmínky pro slevu z newsletteru?
Je přihlášení se do newsletteru rovno vytvoření účtu?
Co mohu udělat v případě nezadání nebo neúspěšného zadání slevového kódu?
Co dělat v případě, že slevový kód nefunguje?

8. Můj účet:
Jak vytvořit účet?
Jak se přihlásit na účet?
Zapomněl jsem heslo
Nástěnka účtu
Informace o účtu
Adresní údaje
Moje objednávky
Komentáře k produktům
Odběr newsletteru
Moje vrácení
Proveďte vrácení

zpět

Jak zadat objednávku?
Odpověď na tuto otázku najdete na: https://www.eobuv.cz/jak-nakupovat

zpět

Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Pro provedení změn v objednávce prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle 228 881 562 nebo na emailu info@eobuv.cz. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

zpět

Jak stornovat objednávku?
Za účelem stornování objednávky prosím pošlete žádost na e-mailovou adresu info@eobuv.cz. O stornování objednávky budete informováni e-mailem.

zpět

Co znamenají statusy objednávky?
a) Neobslouženo – Vaše objednávka byla přijata a je ve fázi verifikace,
b) Očekává na platbu – objednávka nebyla ještě uhrazena, na platbu čekáme 10 dní od okamžiku vytvoření objednávky,
c) Očekává na dodání – objednané zboží je doručováno z externího skladu,
d) Připraveno na odeslání – objednávka je kompletní a předána do skladu ke kontrole, zabalení a odeslání,
e) Odeslána – Vaše objednávka již má sledovací číslo, čeká na kurýra nebo již byla doručovateli předána,
f) Stornována – objednávka byla stornována z důvodu jejího nezaplacení nebo e-mailové žádosti o storno objednávky,
g) Vráceno – vaše objednávka byla přijata zpět v oddělení vrácení. Pokud zboží bylo přijato do procesu vrácení finanční prostředky budou vráceny v termínu do 7 dní.

zpět

Co znamená nefiskální faktura (paragon)?
Paragon a faktura nefiskální je ekvivalentem faktury DPH a fiskálního paragonu. Jako internetový obchod nejsme povinny vystavovat fiskální faktury, protože:
a) přechováváme faktury v elektronické podobě (ne papírové),
b) objednávky jsou hrazeny elektronicky – bankovním převodem nebo poštovní poukázkou, z tohoto důvodu je vystavovaná faktura zvaná nefiskální.

zpět

Jaký je termín realizace objednávky?
Termín realizace objednávky se skládá z nezbytně nutné doby na přípravu objednávky k odeslání a dobu doručení zboží. Informace o termínu odeslání zboží daného výrobku je uváděna na stránce s vybraným zbožím. Čas doručení zásilky doručovatelem je do 48 hodin od odeslání zboží z našeho skladu. Při platbě na účet se tato doba prodlužuje o dobu potřebnou k připsání platby na účet a spárování s konkrétní objednávkou.

zpět

Jaké jsou dostupné metody doručení?

Metoda doručení

Předpokládaná doba doručení

Celková cena objednávky

Cena zboží

Platba předem

Dobírka

Pošta

48h v pracovní dny

Přes 699,- Kč

0,- Kč

86,- Kč

Do 699,- Kč

56,- Kč

86,- Kč

PPL

48h v pracovní dny a soboty

Přes 699,- Kč

0,- Kč

80,- Kč

Do 699,- Kč

49,- Kč

80,- Kč

zpět

Kde mohu sledovat zásilku?

Pošta:

Pošta

PPL:

PPL

zpět

Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?
V případě, že poštovní doručovatel nikoho nezastihl na uvedené adrese zanechá v poštovní schránce informaci, na jaké pobočce je zásilka uložena a nejzazší termín vyzvednutí. Kurýr Vás v tomto případě bude kontaktovat na telefonní číslo uvedené v objednávce a pokusí se s Vámi dohodnout na dalším termínu doručení zásilky.

zpět

Jaké jsou možné způsoby platby?
Při objednávce máte možnost volby Vámi vyhovujícího způsobu úhrady:

a) PayU – rychlá platba kartou
b) PayPal – rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány
c) platba na účet – klasická platba na č. účtu zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku
d) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky doručovateli

zpět

Kolik mám času na úhradu objednávky?
Na úhradu objednávky čekáme 7 dní od vytvoření objednávky. V případě chybějící platby v tomto termínu zasíláme e-mailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti. Od té doby máte další 3 dny na úhradu objednávky. V případě nezaplacení je objednávka po tomto čase automaticky stornována.

zpět

Co dělat, když se nepodaří platba kartou (nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU)?
Pokud se platba nezdařila, uhraďte prosím objednávku na náš účet
č. 4046057369/0800.
Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.

zpět

Co udělat v případě potřeby vystavení faktury DPH?
Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle 228 881 562 nebo na emailu info@eobuv.cz. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

zpět

Jak reklamovat zboží?
Za účelem reklamace zboží odešlete je na sběrnou adresu v Liberci společně s dokladem potvrzujícím nákup v našem obchodě a vyplněným reklamačním formulářem. Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace. Zásilku nelze zaslat na dobírku. Ze sběrné adresy jsou zásilky přeposílány na naše náklady na adresu centrálního skladu, který je v zahraničí. Poté bude zboží předáno do reklamačního oddělení. Informace o zahájení řízení je odesílána na e-mail uvedený ve formuláři. O výsledku reklamace budete v termínu do 30 dní informováni na e-mail.

zpět

Jaké doklady připojit k reklamaci?
K reklamovanému zboží připojte prosím doklad potvrzující nákup v našem obchodě a vyplněný reklamační formulář. Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace.

zpět

Jaká je záruční doba?
Veškeré námi prodávané zboží má 2letou záruku.

zpět

Jaké mám možnosti v případě zamítnuté reklamace?
Od zamítnuté reklamace máte právo se odvolat. Odvolání napsané v textovém editoru zašlete na naši emailovou adresu info@eobuv.cz . Opětovná reklamace bude zahájena po doručení reklamovaného zboží do centrálního skladu. O této skutečnosti budete informováni emailem. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradíte sami, v případě kladně posouzené reklamace jsou náklady na poštovné v částce 126,- Kč vraceny na účet uvedený na reklamačním formuláři.

zpět

Jak vyhledat zboží?
Na stránce je možnost vyhledání zboží dle různých kritérií. Zaškrtněte filtry, které Vás zajímají. Obuv lze vyhledat kromě jiného dle druhu obuvi, značky, velikosti, barvy.

zpět

Jak zjistit, že vybrané zboží je dostupné?
Vložte zboží do košíku. Když je to možné, znamená to, že zboží je dostupné. Pokud to nebude možné, znamená to, že zboží není na skladě.

zpět

Lze objednat i zboží nedostupné na stránkách eobuv.cz?
Objednat lze pouze zboží a velikosti dostupné na stránkách eobuv.cz

zpět

Je možné doručení zboží na Slovensko?
Pro zaslání zboží na Slovensko je třeba objednat zboží na stránkách www.eobuv.sk.

zpět

Kdy mi doručí zásilku?
Zboží odesíláme v co nejkratší době po objednání. V případě platby na dobírku, kartou nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU je doručení do 72 hodin od odeslání objednávky, v případě platby předem na účet je zboží odesíláno po připsání platby na náš účet. Většinou spárování objednávky s platbou trvá 2 pracovní dny.

zpět

Co dělat v případě doručení poškozeného zboží?
V první řadě se omlouváme za vzniklou situaci a ujišťujeme Vás, že tato situace není standardní. Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle 228 881 562 nebo na emailu info@eobuv.cz. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

zpět

Jak vrátit zboží?
Zboží vyzkoušené v domácím prostředí lze odeslat v termínu do 30 dní od doručení na sběrnou adresu v Liberci. Ke zboží prosím připojte vyplněný formulář vrácení, který jste obdrželi se zbožím. Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace

zpět

Jak vyměnit zboží?
V našem obchodě nelze vyměnit zboží za zboží. Lze zboží vrátit v termínu do 30 dní a vytvořit novou objednávku.

zpět

Na jakou adresu zaslat zásilku?
zboží s vyplněným formulářem zašlete v na adresu:

Adresa pro vrácení zboží ČP
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
(pouze poštou)



Adresa pro vrácení zboží PPL
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007

zpět

V jakém termínu lze vrátit zboží?
Zboží lze vrátit v termínu do 30 dní od převzetí zásilky.

zpět

Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení?
Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace

zpět

Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží?
Ke zboží prosím připojte vyplněný formulář vrácení, který jste obdrželi se zbožím. Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace

zpět

Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
Finanční prostředky vracíme v termínu do 14 dní od doručení zboží na sběrnou adresu stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.

zpět

Jak získat uvítací slevu?
Pro získání uvítací slevy se prosím přihlaste k odběru newsletteru. Získáte uvítací kód na slevu ve výši 250,- Kč a budete informováni o plánovaných slevových akcích.

zpět

Kde napsat slevový kód?
Slevový kód je třeba napsat do políčka po rozkliknutí košíku, poté je třeba kliknout na zelený nápis vpravo „Použít kupón“.

zpět

Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
V případě vrácení zboží je třeba vrátit i námi zaslané dárky.

zpět

Mohu využít slevy pro zákazníky CCC?
Ano, většina slev platných v obchodech CCC je platná i na stránkách eobuv.cz. Pro načtení slevy je třeba vepsat číslo vaší členské karty do slevového políčka po rozkliknutí košíku. Poté je třeba kliknout na zelený nápis vpravo „Použít kupón“.

zpět

Jaké jsou podmínky pro slevu z newsletteru?
Pro načtení slevy z newsletteru musí být v objednávkce nezlevněné produkty v minimální hodnotě 2.500,- Kč.

zpět

Je přihlášení se do newsletteru rovno vytvoření účtu?
Přihlášení se do newsletterní neznamená vytvoření účtu. Díky přihlášení se do newsletteru budete informováni o novinkách a plánovaných slevových akcích.

zpět

Co mohu udělat v případě nezadání nebo neúspěšného zadání slevového kódu?
Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle 228 881 562 nebo na emailu info@eobuv.cz. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

zpět

Co dělat v případě, že slevový kód nefunguje?
Pokud zboží splňuje kritéria pro načtení slevy, laskavě prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na telefonním čísle 228 881 562 nebo na emailu info@eobuv.cz. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

zpět

Jak vytvořit účet?
Klikněte v pravém horním rohu na záložku „Nový účet“. Vyplňte vyžadovaná políčka a klikněte na zelený nápis „Nový účet“. Na vámi sdělený e-mailový účet bude zasláno potvrzení o registraci.

zpět

Jak se přihlásit na účet?
Pokud jste již vytvořili účet na eobuv.cz a klikněte na „Přihlásit se“ . Napište vaši e-mailovou adresu a dříve vybrané heslo.

zpět

Zapomněl jsem heslo
Pokud si nepamatujete heslo ke svému účtu, klikněte na „Přihlásit se“ a poté klikněte na zelený nápis „nepamatujete si heslo?“. Napište Vaši e-mailovou adresu a čekejte na zaslání zprávy s novým heslem.

zpět

Nástěnka účtu
Díky této záložce můžete změnit heslo k Vašemu účtu.

zpět

Informace o účtu
V těchto informacích můžete editovat osobní údaje, adresní knížku a prohlédnout si poslední objednávky.

zpět

Adresní údaje
Zde lze změnit fakturační a doručovací adresu.

zpět

Moje objednávky
V této záložce je historie Vašich objednávek na stránkách eobuv.cz

zpět

Komentáře k produktům
V této záložce budou zveřejněny Vámi přidané komentáře k výrobkům.

zpět

Odběr newsletteru
V této záložce se můžete lze můžete přihlásit k newsletteru a mailem získat informace o plánovaných slevových akcích.

zpět

Moje vrácení
Zde lze sledovat historii vrácených objednávek.

zpět

Proveďte vrácení
Prostřednictvím této záložky můžete zahájit proces vrácení zboží.

zpět

Nahoru
Tato stránka používá cookies. Přečtěte si více o záměru jejich použití a změně nastavení ve svém prohlížeči. Prohlížením této stránky souhlasíte na používání cookies, shodně s aktuálním nastavením prohlížeče.
«
»